გერმანული დიეტა, რომლითაც ორ კვირაში 8-13 კილოგრამს დაიკლებთ


ამ დიეტის საიდუმლო იმაშია, რომ ყველა საკვები უნდა მიიღოთ უშაქროდ და უმარილოდ. აუცილებელია, ყოველდღიურად 1,5 წყლის მიღება. დიეტით შესაძლებელია დაიკლოთ წონაში 8-13 კილოგრამამდე.

1 დღე: საუზმე: შავი ყავა უშაქროდ; სადილი: 2 მოხარშული კვერცხი, 1 პამიდორი;
ვახშამი: მოხარშული ან შემწვარი თევზი უმარილოდ.


მე-2 დღე: საუზმე: შავი ყავა ორცხობილათი; სადილი: მოხარშული ან შემწვარი თევზი უმარილოდ, კომბოსტოს სალათა ზეთით; ვახშამი: 200 გრამი ხორცი, 1 ჭიქა მაწონი.

მე-3 დღე: საუზმე: შავი ყავა ორცხობილათი; სადილი: 1 ცალი ბადრიჯანი შემწვარი ზეთში, 1 ვაშლი; ვახშამი: 2 კვერცხი, 200 გრამი მოხარშული ხორცი, კომბოსტოს სალათა ზეთით.

მე-4 დღე: საუზმე: შავი ყავა; სადილი: 1 მოხარშული კვერცხი, 3 ცალი სტაფილო ზეთში, 15 გრამი ყველი; ვახშამი: ხილი.

მე-5 დღე: საუზმე: 3 ცალი გახეხილი სტაფილო ან სალათა უზეთოდ; სადილი: მოხარშული ან შემწვარი თევზი, 1 პამიდორი; ვახშამი: ხილი.

მე-6 დღე: საუზმე: ყავა; სადილი: ნახევარი ქათამი, კომბოსტოს ან სტაფილოს სალათა უზეთოდ; ვახშამი: 2 კვერცხი, 1 სტაფილო (გახეხილი).

მე-7 დღე: საუზმე: ჩაი; სადილი: 200 გრამი ხორცი, ხილი; ვახშამი: რომელიც გსურთ ამ დიეტის ვახშმებიდან.
მე-8 დღეს იგივე, რაც მე-6 დღეს.

მე-9 დღეს იგივე, რაც მე-5 დღეს.

მე-10 დღეს იგივე, რაც მე-4 დღეს.

მე-11 დღეს იგივე, რაც მე-3 დღეს.

მე-12 დღეს იგივე, რაც მე-2 დღეს.

მე-13 დღეს იგივე, რაც პირველ დღეს.

მე-14 დღეს იგივე, რაც მე-7 დღეს.