გიორგი ქისტაურის აღიარება საკუთარ სექსუალურ ორიენტაციასთან დაკავშირებით

სოციალური ქსელების პოპულარი სახე გიორგი ქისტაური ეპატაჟური ქცევისთვის თავის დანებებას გეგმავს. ამის შესახებ მან საკუთარ მეგობრებს ვრცელი პოსტით აცნობა. გამოსამშვიდობებელ წერილში ქისტაურმა აღიარა, რომ სინამდვილეში გოგონები მოსწონს, გეის იმიჯი მისთვის პიარის ერთ-ერთი საშუალება იყო.

„ჩემო ფეისბუქის მეგობრებო, ახლობლებო, ნაცნობებო, მტრებო და ასე შემდეგ! ყველას ყველაფრისთვის ძალიან დიდი მადლობა!!! ყველანი ძალიან მიყვარხართ , მე ფეისბუქს ვაუქმებ , ზოგს ყლეზე კიდია , ზოგს გული წყდება, მექნება ცალკე ფეისსბუქი სადაც მხოლოდ ახლო მეგობრები მეყოლება (იქ მე გადავწყვეტ ვის დავიმატებ და ვის არა) ბევრი ცუდი და ბევრი კარგი მოგონება დამრჩება თქვენთაან !!!


ეს ყველაფერი მხოლოდ იმის გამო რომ, როგორც თქვენთვის ისევე ჩემთვის მოსაბეზრებელი გახდა საერთოდ ეს ჩემი მდგომარეობა და მოღვაწეობა ამ სფეროში.

მომავალში მაგრამ არ ვიცი როდის აუცილებლად დავბრუნდები მაგრამ ეს დიდი ხნის შემდეგ მოხდება, როდესაც უკვე დავალაგებ ყველაფერს და ყველაფერშ გავერკვევი.

მინდა გითხრათ იმათ ვისაც აქამდე გეი ვეგონე, ან ბისექსუალი, ხალხოარც გეი არც ბი და არც ლეზბიანკა არ ვარ, მყავდა სულ 5 შეყვარებული და ხუთივე გოგო.

მინდა ყველას წარმატება ვუსურვო და ბედნიერი 2014 წელი! მე არასდროს მითკვია რომ პოპულარული ვარ ან ცნობილი ან ვარსკვლავი, თუ ვთქვი უბრალოდ განწყობისთვის და საღადაოდ)))

შეიძლება კი არა დარწმუნებიტ რომ ხვალიდან ტიტოეულ ტკვენტაგანს რომელიმე მეტროს სადგურზე სჰეგხვდეტ , დამინახოტ კუცჰასჰი , აუტობუსსჰი მომბეზრდა დამალულად კოპნა და არსებობა მეც ადამიანი ვარ , მივიგე ის რაც მინდოდა , ცუდად ტუ კარგად ეს უკვე პირადულია! მინდა კველას აბსოლიტურად კველას ბოდისჰი მოგიხადოტ ტუ რაიმე ცუდი გაგიკეტეტ ან გაცკენინეტ!! კველას ცარმატებები და უბედნიერესი , ულამაზესი და კველაზე ცარმატებული 2014 ცელი გგკონებოდეტ და არა მარტო ეს ცელი კიდევ და კიდევ!!!!“ - წერს ქისტაური