ეთერ ჯორთმენაძე-მ(ა) გააზიარა ეთერ ჯორთმენაძე დეპუტატობის კანდიდატი-(ი)ს ფოტო.





ეთერ ჯორთმენაძე-მ(ა) გააზიარა ეთერ ჯორთმენაძე დეპუტატობის კანდიდატი-(ი)ს ფოტო.

1 სთ · რედაქტირებული


მთელი დღის განმავლობაში თვალს ვადევნებ,დღეს ბათუმში საარქივო სამმართველოს უფროსი გურამ სალაძის დაკავება,, მე როგორც იურისტი და მსგავ საქმეებში გამოცდილი პიროვნება მივიჩნევ რომ,ეს დაკავება საეჭვოდ მომეჩვენა, რა ხდება,სამართლიანობის აღდგენის ნაცვლად უარეს უსამართლობას ხომ არ ვიღებთ?
დღევანდელმა დაკავებამ კვლავ ნაცმოძრაობის დროინდელი დაკავებები გამახსენა. მოვუწოდებ სამარტალდამცავ ორგანოებს და პროკურატურას დეტალურად ,მიუკერძოებლად და კანონის სრული დაცვით იქნას ეს საქმე გამოძიებული.დამთავრდეს ამ ქვეყანაში შეკვეთილი დაკავებები,,ნუ თამაშობს ზოგიერთი პოლიტიკოსი და მაღალჩინოსან ,საკუთარი მიზნების მიღწევის მიზნით სხვის გაუბედურებას.ნუ აუბედურებს , დღეს ქუჩაში ათასნაირი ტყუილ მართალი მოვისმინე,მაგრამ ერთი რამე მინდა ვთქვა "კვამლი უცეცხლოდ არ არსებობს", გარდა ამისა ახალი ხელისუფლების მოსვლის დღიდან დეტალურად ვაკვირდები ქვეყანაში განვითარებულ მოვლენებს და მეტნაკლებად ვიცი რაც ხდება განსაკუთრებით სახარბიელო მდგომარეობა არაა ბათუმში,აშკარად სახეზეა ზოგიერთი პოლიტიკოსის დაპირისპირება და ხელისუფლება იყოფა "ჩემებით" და "შენებით" რაც ძალზე საშის ვითარებაში აყენებს ჩვენს ქვექანას და განსაკუთრებით აჭარას და ამ კინკლაობაში,ძალა უფლების გადანაწილებასა თუ თანამდებობებზე საკუთარი ახლობლების დანიშვნაში საზოგადოებისათვის ფუჭედ ჩაიარა ამ პერიოდმა და აჭარის რიგითმა მოქალაქეებმა ვერანაირიო სიკეთე ვერ ნახა. მე არ მივეკუთნები და არც არასოდეს ვიქნები მხარე,გამარჯვების შემთხვევაში ჩემი მხარე იქნება ქართველი ხალხი,ამ შემთხვევაში ჩემი ბათუმელები,არ დავიღლები,სისხლის უკანასკნელ წვეთამდე ვიბრძოლებ რომ აღსდგეს სამართლიანობა,არ დაიჩაგროს არცერთი ადამიანი უსამართლოდ,რადგამ მე ამის მწარე გამოცდილება გამაჩნია და ვიცი რა საშინელებაა როდესაც უდანაშაულო ადამიანს ბრალს დებენ!

არავინ დამაბრალოთ გურამ სალაძის ადვოკატობა და ზოგიერთმა ხელისუუფლების წარმომადგენელმა კარგად იცის რომ მე მასთან "გარკვეული მიზეზის გამო არც თუ კარგი დამოკიდებულება მქონდა და ზოგიერთი არაადამიანი ჩემს ადგილზე შეიძლება კიდეც იხარებდა ამ ფაქტით,მაგრამ უ7სამართლოდ ჩემი მტერიც )არც თქვენი} არ უნდა დაისაჯოს თუ მართლა გვინდა ქვეყანაში სამართლიანობის აღდგენა. დეტალურად მე საქმის არაფერი ვიცი და თუ გურამ სალაძემ დანაშაული ჩაიდინა ნამდვილად უნდა აგოს პასუხი,წინააღმდეგ შემთხვევაში თუ იგი გამართლდება მისმა უკანონოდ დამჭერმა უნდა აგოს პასუხი,სად არის ეს სამართალდამცავები იჭერენ,პროკურატურა ბრალს დებს,სასამართლო ამართლებს და ეს ადამიანი მოსროლილი რჩება ქუჩაში. პოლიტიკოსებო და ხელისუფლების წარმომადგენლებო,გირჩევთ თავიდანვე შეარჩიოთ თანამდებობებზე ღირსეულნი, ნუ მიმართავთ ბინძურ ხერხებს, დაიცავით ყოველი ადამიანის ღირსება და უფლებები თორემ ბუმერანგივით მოგიბრუნდებათ იცოდეთ ეს ყუველივე.
არც ის იფიქროს ვინმემ რომ ამ განცხადებას წინა საარჩევნოდ ვაკეთებ,ყველამ იცის ჩემი პოზიცია და გადახედეთ ბოლო ორი წლის ჩემს პოსტებსა თუ კომენტარებს.
დიახ ვაპირებ გამარჯვებას და ამაში ჩემი უბნის, ჩემი ბათუმელების დიდი იმედი მაქვს და მათთან ერთად ვიბრძოლრებ სამართლიანობის აღდგენის, გაჭირვებული ადამიანების სოციალური დახმარების,პენსიების გაზრდის,ყოველ დღესასწაულზე პენსიონერებზე სურსათით დახმარების, ბათუმის ღირსშესანიშნაობების გადარჩენის და სხვა მრავალი პრობლემების მოგვარებისათვის საბრძოლველად და ჩემი პრინციპულობიდან და ენერგიიდან გამომდინარე ბათუმელებს დაპირებებსაც შევუსრულებ და შედეგსაც დავდებ!!!!
ამასთანავე მოვისმინე მურმან დუმბაძის განცხადება ლევან ლორთქიფანიძის შიმშილობასტან დაკავშირებით და მინდა მივმართო მას: ბატონო მურმან ლევან ლორთქიფანიზეს ტქვენი სახიტ ბევრი შეძლებული მეგობარი მაინც ყავს და დაეხმარებით, აბა რა ქნას იმ ხალხმა,რომლებსაც ელემენტალურად პურის ფული არა აქვთ და ბავშვები შიმშილით ეხოცებიან? თუ გაინტერესებთ თითეულ ოჯახში მიგიყვანთ და განახებტ რა გაჭირვებაში ცხოვრობს ადამიანები და დღევანდელი ჩემი მდგომარეობიდან გამომდინარე ჩემს ლუკმას მაინც ვუყოფ ამ ადამიანებს. და სამათლიანობას რომ აღვადგენტ და ჩემზე წართმეულ ძალიან დიდი ოდენობიტ თანხას ავიღრებ არცერთი თეთრის ოჯახში შეტანას არ ვაპირებ,გაჭირვებულებს უნდა გადაურიცხო. ბათუმელებო სანამ საარცევნო ყუთებთან მიხვიდოდეთ,კიდე ერთხელ დაფიქრდით და გონივრული გადაწყვეტილება მიიღეთ,ხმა მიეცით ღირსეულს და არავიტარ სემთხვევაში გაცვეთილ პოლიტიკოსებს,რომლებსაც ჩვევად დაჩემდათ ხალხის მოტყუება და ხმების გამოძალვა საკუთარი მიზნებისათვის, თუ ათი წლის განმავლობაში ერთი და იგივე პოლიტიკოსი დაპირებებით განებრივებდათ და არაფერი აგისრულათ , რისი იმედი გაქვთ ამჯერად აგისრულებს რამეს? ? გაეცანით თითეული კანდიდატის ბიოგრაფიას,ვინ რომელ პარტიას წარმოადგენს და რა გაუკეტებია და ამის შემდეგ მიირეთ გადაწყვეტილება.